19 aprīlis, 2009

Vins Dīzelis spēlē(ja?) DnD


Videointervija ar slaveno aktieri un faktiski popkultūras macho etalonu Vinu Dīzeli (Vin Diesel) par vienu no gīkiskākajiem hobijiem - galda RPG.

Vai tagad viņš jūsu acīs ir kļuvis par lūzeru, vai arī tieši otrādi - viņa atzīšanās tikai nostiprina viņa cool'uma auru? Komentējiet.

2 komentāri:

Axa teica...

viņš izklausījās gay, bet tas nemainītu faktu, ka es labprāt ar viņu uzspēlētu kādu DnD sesiju - if you know what I mean, yeah, that's right, roll that d20 all over me :P

Axa

Anonīms teica...

jup DnD liek viņam izkluasīties leimam - it īpaši, kad viņš centās to paskaidrot un izstāstīt.

nav īpaši bieži gadījies saskarties ar cilvēkiem, kas teiktu: "es spēlēju DnD, es esmu baigi stilīgs!"
parasti it's more like: "es spēlēju DnD, nujā ..."

Žanete

 
generated by sloganizer.net