03 aprīlis, 2009

LARPs "Utumar Alive": NATO specvienība vs teroristi


Kurbijkurnē parādījies jauna larpa apraksts. Visu lasiet uz vietas, bet interesantākais dažos vārdos:
  • sižets: NATO vs teroristi Afganistānā
  • settings: reālistiskas mūsdienas
  • ieroči: bumbiņpistoles
  • rīko: daļēji pieredzējuši straikbolisti, daļēji (acīmredzot) pieredzējuši larperi
Man liekas, ka šis ir unikāls larps gan tā formāta, sižeta, gan organizatoru pēc. Ja gribat pamēģināt ko jaunu, ko jau nav 8x izmalis mūsu nelielais komjunitijs, DZHOIN DA AKŠON!

AWWWW! Crap. Tagad tikai pamanīju, ka tas notiek gandrīz vienlaikus ar DarkJedi BSG bumbiņlarpu, kas arī ir kaut kas jauns un interesants. Nu, nezinu, ko lai saka, muļķīgi sanāk, jo abi projekti ļoti interesanti.

5 komentāri:

DarkJedi teica...

Njā, Larpa laiks 2. maijs tieši tad, kad man notiek Battlestar Galactica minilarps. :(

Ņemot vērā, ka tev izskatās nopietnāks tas pasākums par manējo (sarunāti grauzti u.t.t.), tad varbūt es savējo varu pārcelt.

Pārcelt Battlestar Galactica minilarpu iespējams varētu uz 12. aprīli svētdienu (tad ir 4 dienu garās lieldienu brīvdienas), bet nu nav vēl teikts. Vakarā piestrādāšu laikam par telefona operatoru un apzvanīšu cilvēkus, lai noskaidrotu kā viņiem ar laikiem vai nebūs par ātru pārcelts.

Tiesa man vēl jāpafilozofē vai līdz 12. aprīlim paspēšu visu sagatavot.

Andza teica...

Tas nav gluži Kamaza pasākums, bet gan strikebolistu pasākums. Anyway, vēl jāņem vērā tas, ka 11. aprīlī man sanāk dzimene, kuru droši vien mēģināšu atzīmēt kaut kā. Lai gan man nav ne mazāko iebildumu to kaut kā apvienot ar šo minilarpu. Iespējams tas pat būtu jauks variants.

Kamazs teica...

Dude, es tak neietu konkurēt ar tavu larpu! Teroristu larps nav manējais! Man tikai likās, ka tas ir interesants pasākums.

DarkJedi teica...

Da es vienkārši šeit tikai pārkopēju postu no kurbijkurnes, tādēļ tāda izteiksmes forma palika, ka var pārprast, ka es domāju, ka šis larps ir kamaza (nevis Miervalda Gotiņa). :D

Vajadzēja laikam palāpīt slinkumu un modificēt komentāru. :)

Anonīms teica...

1997 gada es nopirku ministra kreslu latvija skele bija ministrs vini atnema man portfeli un valsti garanteto kreditu miljons septini simt tukstots septindesmit divi usd uz to kontu parskaitija asv tirzniecibas nama miljardus kur andris skele latvijas ministrs izpieda visus ipasumus ar ieroci ko godigio nopelniju ar pooliciju 2005 gada ievadija indi latvijas varda kredits nebija jaatmaksa pec liguma ja to davina cilvekiem,asv specdienesti iznicinaja tirzniecibas namu ar araba grupejumu alkaide,esmu janeks kants no pavelostas cietusais no latvijas valsts.

 
generated by sloganizer.net