09 jūnijs, 2009

"Lord of the Rings" fanu filma "Hunt for the Gollum"

Tas gan nav nekāds jaunums, jo fanfilmas pimizrāde notika jau 3. maijā, tomēr es beidzot to noskatījos un gribēju pakomentēt.

Filmiņa ir gara. I mean, tas ir tas, par ko es domāju visu laiku to skatīdamies un pēc tam, kad biju noskatījies. Manuprāt, autoriem ir izdevies notikumus un sižetisko attīstību izstiept krietni garāku nekā oriģinālfilmā un šādai salīdzinoši īsai filmiņa bez jēdzīga sižeta, tas nāk tikai par sliktu.

Ak jā, sižets. Ir jūtams, ka autoriem nebija ko stāstīt skatītājiem, tāpēc viņi vilka garumā, kāvās un demonstrēja garus dabasskatus (pazīstama slimība amatieru kinoradītāju vidū). Karoče, nekādus interesantus un aizraujošus sižetiskos pavērsienus negaidiet.

Eh..un vēl ir tie aktieri. Nāksies kādu brīdi pierast pie to tizlās aktierspēles (koka klucis Aragorns un viņa resnā vampīrdraudzene), kā arī neveiklām situācijām, bet kopumā tas netraucē īpaši.

Kauju ainas ir labas, lai gan izskatās mazliet holivudiskākas nekā oriģinālās LotRa kaujas. Bet tas, iespējams, subjektīvi. Tāpat Golums un viņa balss ir diezgan labs sasniegums, lai gan, protams, var skaidri redzēt, ka viņi negribēja rādīt skatītājiem šo radījumu, tāpēc visu filmu tur maisā. (Nu gandrīz, jo ik pa laikam tiek izmantoti asprātīgi iestarpinājumi ar, šķiet, no oriģinālfilmas nospertiem kadriem.) Man vēl personīgi ļoti patika Gendalfa tēls, šķiet, labi uztaisīts, tiešām līdzīgs.

Es kādu brīdi nevarēju saprast, kāpēc man filma ne pārāk patīk, lai gan tur ir ieguldīts liels darbs un tiešām labi un asprātīgi pastrādāts. Tad man pieleca. Fanfilma ir tik kvalitatīva, ka to salīdzinu nevis ar citām fanfilmām (kuru konkurencē tā riktīgi labi rullē), bet ar pašu filmu (uz kuras fona tā nobāl). Bet, protams, uztaisīts tas ir ļoti kvalitatīvi. Visu cieņu.

Nav komentāru:

 
generated by sloganizer.net